סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

בוקר טובבבבבבבבבבבב אוהדי NBA וברוכים הבאים לליגה הטובה בעולם.

איזה לילה היה לנו, הארכות, הפתעות, תצוגות בלתי נשכחות וקיירי ארווינג אחד עם תצוגה שלא תישכח במהרה.

אז בואו ניגש לאקשן.

אינדיאנה פייסרס 109 – מילווקי באקס 103

אז הפעם ההגנה של אינדיאנה התקשתה קצת יותר, והייתה צריכה הארכה כדי לגבור על הבאקס, אבל הקבוצה החמה במזרח (לפחות סטטיסטית) ממשיכה להיות כזאת והיא ממשיכה את המסע שלה אל עבר הפלייאוף וכשפול ג'ורג' יחזור, היא ממש לא הקבוצה שאתם רוצים לפגוש בסיבוב הראשון.

רודני סטאקי המשכיך את היכולת ההתקפית המצויינת שלו ל-25 נקודות במשחק, בעוד סקולה תורם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, בכלל לארגנטינאי יש עונה מצויינת שמשכיחה קצת את ההספדים שנכתבו עליו לאחר הפלייאוף של העונה שעברה.

מייקל קארטר וויליאמס שבוודאי כבר נמאס לו לגמרי לשחק בקבוצות מפסידות קלע 28 עבור המפסידים שאיליאסובה מוסיף דאבל דאבל משלו. פצ'וליה הוסיף 16 ו-12 ריבאונדים. כל החמישיה של הבאקס קלעו בדאבל פיגרס, אבל שם זה נגמר כשהספסל תורם רק 10 נקודות, הקריסה בהארכה רחוקה מלהפתיע.

איליאסובה קלע 1 מ-2 מהעונשים 40 שניות לסיום כדי להשוות את התוצאה, כשג'ורג' היל ומידלטון מחטיאים הזדמנויות לנצח אבל קבוצותיהם.

בהארכה זה כאמור כבר לא היה כוחות וריצת 9-0 של הפייסרס סגרה עניין.

וושינגטון וויזארדס 107 – ממפיס גריזליס 87

אוי ממפיס, מה יהיה.

וושינגטון בעצמה קבוצה שסבלה לאחרונה ממשבר לא פשוט, דרסה את הגרזילס, שאולי זלזלו ואולי נתנו מנוחה, אבך בכל מקרה הוויזארדס ניצלו את היעדרם של גאסול ורנדולף בגלל החלטת מאמן עד הסוף.

קשרים בכדורסל זה דבר מעניין, בהיעדר שני שחקני הצבע המובילים שלהם הייתם חושבים שמשחק הרחבה של הדובים יסבול, אבל בפועל חזינו בשוויון בריבאונדים ובנקודת בצבע. אבל ההשפעה הייתה אחרת לגמרי, בלי צורך לדאוג לדאבל טים או מניעת כדור בצבע, וושינגטון פשוט התנפלה על הקלעים של ממפיס שקלעו ב-15% מהשלוש, ולא השאירו לקבוצתם סיכוי.

אף אחד בממפיס לא קלע מעל 13 נקודות במשחק התקפה קטסטרופלי, בעוד בוויזארדס וול קלע 21, וגוראטאט נהנה מהיעדרות המגדלים ל-22. פול פירס עם 17 משלו מוכיח שהוא עדיין באזור, וגם וושינגטון נראת כמו קבוצה שאם תתחבר היטב ולא תסבול מפציעות יכולה להיות סוס שחור במזרח.

יוטא ג'אז 109 – יוסטון רוקטס 91

ויש לנו גם הפתעה הערב כשהג'אז מביסים את המזוקן וקבוצתו בבית.

מוזר להגיד את זה, אבל ב-NBA יש משחקים כאלה שהקבוצה פשוט מגיעה בלי מוטיבציה, וזה היה ערב כזה ליוסטון שהובסה בריבאונד 37-57 ולא הובילה פעם אחת לאורך המשחק כולו.

יש חשש כזה שמתגנב לגבי יוסטון, עם הארדן והווארד(שלא שיחק כמובן), שבקבוצה הזאת יש חיסרון שלא מופיע בטבלאות האקסל של דריל מורי – אין לה אופי.

דווקא קורי ברואר בלט היום עם 25 נקודות מהספסל באחוזים מצוינים בעוד הארדן סובל מערב קליעה חושך עם 3 מ-13  ו-0 מ-5 השלוש. בצד השני גורדון היוורד קולע 29 ובקרוב תצטרך להישאל השאלה האם יוטא מצליחה לבנות סביבו קבוצה מנצחת או שהוא צריך להיות דווקא כינור שני קווין לאב סטייל בקבוצה מנצחת אחרת.

תגלית היום בשבילי הייתה בלי ספק רודי גוברט הסנטר הצרפתי בן ה-22, בעונת הרוקי שלו. עד כה הוא קלע רק 2 נקודות ו-3 ריבאונדיןם למשחק ב-9 דקות, אבל הלילה הוא התפוצץ מול יוסטון ל-19 נקודות ו-22 ריבאונדים בעוד טריי בארק רוקי מדובר הרבה יותר מסים עם 0. ערב טוב גם למיודעינו ג'ו אינגלס עם 10.

סן אנטוניו ספרס 125 – קליבלנד קאבלירס 128

אם היינו משאל אחרי הערב הזה ב-NBA בין אוהדים נייטרלים איזה גמר NBA הייתם רוצים סן אנטוניו וקליבלנד היו מרכיבות את הממשלה בלי חרדים וערבים.

קליבלנד הייתה בשיאה עם 53% מהשלוש ו-48 אחוז מהשדה בכלל, אבל סן אנטוניו נשארה במשחק הודות לדומיננטיות במשחק הפנים (56-42 בצבע) כשאף קבוצה לא מצליחה לעלות ליתרון שגדול מ-10.

המספרים של הערב שייכים כמובן לקיירי ארווינג. זה לא רק ה-57 נקודות שיא קריירה, ושיא עונתי בליגה כולה. 7 מ-7 מהשלוש 10 מ-10 מהעונשין 20 מ-32 מהשדה הם מספרים לא פחות ממדהימים והילד רתח הלילה. לברון עם ערב "שקט" של 31 פינה לילד את הבמה, כשקווין לאב ומוזגוב סובלים מערב חלש מול הגבוהים של סן אנטוניו, ועל אף הניצחון, הנקודה הזאת צריכה להטריד מאוד את בלאט.

בצד השני השמש זרחה בסן אנטוניו כמו כל בוקר ולכן כמו כל בוקר, טים דנקאן עשה דאבל דאבל. קוואי לנארד קלע 24 וכך גם דני גרין, כאשר טוני פרקר מתפוצץ עם 31 שלא הספיקו.

בשתי הקבוצות הספסלים לא ממש תפקדו שזה מפתיע כשמדובר בסן אנטנויו, אבל זה משהו שפופ יפתור בלי קושי עד לפלייאוף יש להניח.

סן אנטוניו בוודאי סבלה מפלשבאקים במשחק הזה. דקה לסוף היא הובילה ב-7, ו-33 שניות לסיום אחרי סל של פרקר זה היה 6 הפרש לטקסנים מול הקבוצה של לברון. נשמע מוכר?

קיירי ארווינג עם שלשה מאסיסט של גק'יימס הורידו ל-3, פארקר החטיא, לנארד לקח את הריבאונד, אבל החטיא פעמיים מהעונשין כדי לשמור את זה 3 הפרש, וארווינג קבר שלשה גדולה עם הבאזר כדי לשלוח את המשחק להארכה.

הספרס עוד ניסו להישאר במשחק אבל שלשות רצופות של ג'יימס-ארווינג-ג'יימס גמרו את המשחק הגדול הזה. יאללה אפשר כבר פלייאוף?

לוס אנג'לס לייקרס 94 – ניו יורק ניקס 101

ואם כבר פלייאוף אז הנה שתי קבוצות שלא יהיו שם וטוב שכך.

הניקס התחממו ל-50% מהשלוש כשברנייאני מעמדת הסנטר (?!) קולע 16, שבד מוסיף 14 וטימי הרדוואי ג'וניור, אחד השחקנים הלא מפוענחים בליגה מבחינתי, קולע 22.

בצד השני ג'ורדן היל עם 19 ממשיך להיות השחקן העיקרי שאפשר לראות אותו כפוטנציאל לעתיד בלייקרס הבאמת איומים.

 

וזה נכתב לפני המשחק

והפעם יום חמישי הגדול, חמש פעמים כי טוב.

כנראה שגם דיוויד סילבר הבין שלא סביר כמות פתיחת העיניים שחברי הצוות כאן בהופס פותחים עליי על העובדה שאני מסקר 2-3 משחקים בלבד בשל הקצאת יום חמישי לאחריותי מימים ימימה, ועל כן החליט לברך אותנו ב-5 משחקים, ועוד איזה משחקים וואי וואי.

אז ללא יותר מדי תוספות מיותרות, בואו ניגש לאקשן.

אינדיאנה פייסרס (34-29) – מילווקי באקס (30-34):

מילווקי מובילה ב-4.5 משחקים כרגע על אינדיאנה, כאשר הבאקס ממוקמים במקום ה-6 ואינדיאנה בזה השביעי. אינדיאנה נאבקת כרגע על המקום בפלייאוף (או נגדו, תלוי מהזווית של מי מסתכלים) עם לא פחות מ-4 קבוצות נוספות שנמצאות במרחק של לא יותר מ-4 משחקים ממנה (מיאמי, שארלוט, בוסטון ברוקלין).

אבל האם אתם מוכנים לשים את כספכם על כך שמילווקי תהיה זאת שתסיים מעל אינדיאנה בסופו של דבר ולא להיפך? וחשוב מכך, האם הייתם מעדיפים לקבל את מילווקי בסיבוב הראשון של הפלייאוף את אינדיאנה?

ובכן, אולי לא שמתם ליבכם לכך אבל אינדיאנה היא הקבוצה החמה ביותר במזרח, עם מאזן של 1-9 בעשרת המשחקים האחרונים.

מה הסיבה לכך? במילה אחת: הגנה. אינדיאנה הגבילה את יריבותיה למספר מדהים של 83 נקודות ב-6 המשחקים האחרונים שלה, נצחונות כולם. היא מובילה את הליגה באחוזים הנמוכים ביותר שהיא כופה על היריבה ל-2 ול-3 בחודש האחרון, ובמקביל הם מצליחים להגיע ל-100 נקודות למשחק באותה התקופה.

בחלק ההתקפי השחקן הבולט הוא רודני סטאקי שממשיך להתפתח יפה ותורם 18 נקודות למשחק.

ועוד לא אמרנו מילה על החזרה הממשמשת ובאה של פול ג'ורג'.

בצד השני מילווקי שעושה עונה טובה מהצפוי, אבל מפסידה את ששת משחקיה האחרונים בחוץ. הבאקס מתבססים על מייקל קארטר וויליאמס שעומד על 15 נקודות למשחק העונה ומוביל את ההתקפה יחד עם הפריק שעומד על 12 ומוסיף גם 6 ריבאונדים למשחק. או ג'יי מאיו יהיה בספק למשחק הערב כשהבאקס יחסרו כמובן גם את הרוקי ג'בארי פרקר.

הימור: 15 לאינדיאנה.

וושינגטון וויזארדס (28-36) – ממפיס גריזליס (19-45):

האם משהו מתחיל לחרוק בממפיס?

הקבוצה שזכתה למחמאות מקיר לקיר, ורבים העריכו שהיא היא הפייבוריטית במערב, מתחילה לאבד גובה. אומנם הם ניצחו את שיקאגו במשחקם האחרון אבל שימו לב לעובדה הבאה: מאז רצף 8 נצחונות רצופים בסוף ינואר ותחילת פברואר הבאקס עומדים על מאזן לא מרשים של 6-7 בלבד כולל הפסדים למינסוטה, סאקרמנטו ויוטה.

הדובים ינסו לחזיור לעצמם דרך ניהול המשחק הרגוע של מייקל קונלי, החפירות בצבע של רנדולף וגאסול, בעונת שיא בקריירה כשהוא קולע מעל 20 נקודות ב-24 משחקי (שיא קריירה עבורו). התוספת של ג'ף גרין לקבוצה נראית משמעותית במיוחד כשהוא תורם להם מימד נוסף של קליעה מבחוץ שחשוב עבורם מאוד.

בצד השני וושינגטון שכבר מתדרדרת למקום ה-5 במזרח עם מאזן חלש מאוד של 7-3 בעשרת המשחקים האחרונים תנסה להתאושש בבית.

הימור: ממפיס ב-7.

יוטה ג'אז (36-27) – יוסטון רוקטס (21-43):

פעם היו אלה מאבקי אולג'ואן במלון, הורי בהורנאסק, סטוקטון בקאסל שהציתו את הדמיון והכריעו גורלות במערב הפרוע של שנות ה-90, עכשיו זה קרב בין קבוצה שהחלון סוף סוף נפתח עבורה לחזור להיאבק על התואר, לבין הקבוצה שמנסה לצאת מהלימבו הבלתי נגמר של הבניה מחדש.

יוטה שממוקמת בתחתית המזרח, מארחת את יוסטון רוקטס שממוקמת במקום ה-4, בשוויון עם פורטלנד ונאבקת על המיקום במערב, מה שמחזיר אותנו לנקודה של מה זה לעזזאל מיקום טוב במערב? האם עדיף לסיים רביעי ולארח את הקליפרס או חמישי ולהתארח אצל פורטלנד? לסיים שלישי ולארח את סן אנטוניו? זה לא נשמע כיף.

כך או אחרת יוסטון מגיעה למשחק בכושר טוב עם מאזן של 3-7 ועם אחד הטוענים לכתר ה-MVP של העונה בדמות המזוקן.

יוסטון ניצחה את שני המשחקים הקודמים בין שתי הקבוצות, ולמרות שיוסטון מגיעה מהפסד לפורטלנד, ויוטה מגיעה מיום מנוחה לאחר ניצחון על הניקס (הידוע גם כן בכינוי: יום מנוחה), דומה שזה בדיוק המשחק שיוסטון צריכה כדי לחזור למסלול הנצחונות.

הימור: יוסטון ב-10.

סן אנטוניו ספרס (23-40) – קליבלנד קאבלירס (25-41): לא להחמיץ! משחק גדול!

גבירותיי ורבותיי, המשחק המרכזי.

בפינה הימנית בשחור וכסף, הפרנצ'ייז הטוב ביותר בספורט העולמי, האלופה הגאה, סן אנטוניו ספרס!

הספרס מגיעים אלינו מהמקום ה-6 במערב, אבל כרגיל הם נכנסים לכושר בדיוק ברגע הנכון עם שישה נצחנונות רצופים כולל על שיקאגו וטורונטו והם נראים מוכנים לאתגר מזרחי אמיתי.

קליבלנד מהצד השני מגיעה למשחק הזה מהמקום ה-2 במזרח כשהיא נהנת מהקריסה המוחלטת של טורונטו וושינגטון (1-9, ו-3-7 בעשרה האחרונים בהתאמה), ומהקריסה החלקית של שיקאגו. אבל קליבלנד עצמה לא ממש מצליחה לייצר לעצמה מומנטום עם 2 נצחונות רצופים בלבד.

האם זה הרגע עבור קליבלנד לשבור את רצף עשרת הנצחונות הרצופים של סן אנטוניו עליה?

המפתח לכושר המחודש של הספרס לאחרונה הוא כפול – טוני פרקר וקוואי לנארד, והשניים יהיו קריטיים הערב במאצ' אפ מול קליבלנד.

לנארד שמגיע ממשחק של 24 נקודות 11 ריבאונדים ו-5 חטיפות בניצחון על טורונטו יצטרך להגביל את ג'יימס הערב, ולברון בוודאי יהיו מודע לאתגר, אחרי התבוסה לספרס וללנארד באופן אישי בסידרה בשנה שעברה.

פרקר קלע באותו משחק 23 נקודות ומסר 9 אסיטים כשהוא עם ממוצע של 24 נקודות ב-4 המשחקים האחרונים, שיפור ניכר לעומת ממוצע של 7 נקודות ב-5 המשחקים שקדמו לכך.

בצד של הקאבס כמובן שהמון יהיה תלוי בשאלה איזה קיירי ארווינגנ ראה היום ועד כמה אחראי הוא ישחק מול קבוצה עם קו אחורי שמעניש אותך על כל מסירת רוחב עצלה ועל לברון ג'יימס, אבל מאצ' אפ מעניין נוסף יהיה בין דאנקאן ללאב בצבע.

הימור: הספרס ב-5.

לוס אנג'לס לייקרס (46-17) – ניו יורק ניקס (51-12):

חייבים להתייחס למשחק הזה?

נו טוב אם חייבים…

שתי קבוצות פח שמבזות את הליגה ואת השם הטוב שפעם היה להן ייפגשו בלוס אנג'לס למשחק שלא מעניין איש, והמתח העיקרי בו זה מי מהשחקנים יכנס לשאקטין א פול של השבוע.

הניקס היא הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה ותשאף לשמור על המאזן הזה לטובת הבנייה מחדש שלה. הלייקרס לא יודעים מה לכל הרוחות הם רוצים לעשות, וכדאי שמישהו יתחיל לעשות שם סדר בקרוב.

הימור: למי לכל הרוחות איכפת

Subscribe
Notify of
385 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן גילור
12/03/2015 16:23:35

ערוץ (שונא) הספורט ממשיך בעליבותו ובתאוות הבצע:
יוטה-יוסטון – ערוץ 5 הרגיל (55/555).
ס"א-קליבלנד – ערוץ 5 לייב (58).

יניב.
יניב.
12/03/2015 16:32:06

בהחלט יריקה בפרצוף של האוהד שלא יכול להרשות לעצמו את כל ערוצי הגזל.אחת ההחלטות היותר אומללות שלהם

asi
asi
12/03/2015 16:33:16

עוד סיבה להתענג על הליג פאס ולזרוק את הכבלים מהבית, אלא אם אתם מכורים לכדורגל

ברץ
ברץ
12/03/2015 16:58:19
Reply to  asi

אגב מכורים לכדורגל, אני משער שיש כאן לא מעט שיודעים להעריך את שני ענפי הספורט. משנה שעברה התחלתי לקנות משחקי ליגת האלופות באתר של הרשמי.
בניגוד לליג פס משחקי ליגת האלופות ממש זולים – 1.5 יורו למשחק!
קרייאנות בריטית, שידור HD, מומלץ בחום

Mbk
Mbk
12/03/2015 20:39:24
Reply to  ברץ

ליגת האלופות היא דוגמא למופת לכל מה שקשור לסטנרט גבוה של ארגון ואיכות
אני חושב שאפילו יותר מה NBA ( שמנחם לא ישמע אותי :- ) )

אחד העם
אחד העם
12/03/2015 16:44:39

פריווי מעולה כרגיל..

חום
חום
12/03/2015 17:09:53

למה אתה מצפה בדיוק מערוץ הבית של מכבי תל אביב?
להתנתק מהזונות האלה

גיא
גיא
12/03/2015 17:12:00
Reply to  חום

אתה מתבקש לשמור את השפה הגסה שלך ליציעי האדומים.

נתן גולד
נתן גולד
12/03/2015 18:06:00
Reply to  חום

מקסים, כמה חינניות וכמה טוב לב בתגובה אחת…

גיא
גיא
12/03/2015 17:11:06

אתם באמת חושבים שאינדי תצליח להדביק 3.5 משחקים גם בהנחה שהיא תנצח היום את מילווקי.

אני חושב שלא.

סיבוב ראשון מהסרטים, לברון מול פול ג'ורג', שוב.

המשגיח
המשגיח
12/03/2015 17:48:35
Reply to  גיא

אני עדיין לא בטוח שאינדי תעפיל לפלייאוף…
יהיה קרב לא פשוט עם מיאמי ושארלוט, כאשר גם בוסטון לא מוותרת.

אני מופתע מברוקלין, שפתאום החליטה שפלייאוף זה לא בשבילה והפסידה כבר 5 ברצף.

חום
חום
12/03/2015 17:14:17

מצטער על השימוש במילה זונות.
כמובן שזה גרוע הרבה יותר מהשובינזם המזעזע שהולך פה לפעמים.

מאוריציו
מאוריציו
13/03/2015 8:18:31
Reply to  חום

שובניזם זה דוחה.

יחד עם זאת, לא מתאים לך? סע/י, המפתחות בפנים ואף אחד לא כועס

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/03/2015 17:35:15

פריוויו ענק !

לפי שמועות לא מהימנות, סרט השיער של לברון קרע את הצולבת וגמר את העונה… סמיילי מוהיקן.

ולדי קוגן
12/03/2015 18:58:51

אני לא מופתע כשערוץ הספורט לא משדר משחקים נורמליים. אבל דייויד מול סן אנטוניו?? אפילו את זה קשה לכם לשדר?? גזלנים.

no funny shtuff
no funny shtuff
12/03/2015 19:35:25

איזה %*&%..
למה לא לפנק את משלמי המיסים, שעובדים כל השבוע ומחר בבוקר בועטים את הינוקא לפעוטון וקצת נחים, באיזה משחק לתוך הלילה?
הליכוד האלה.. איזו אטימות! (אופס.. השתרבבה לפה פוליטיקה, אפשר למחוק) 😉

מתן גילור
12/03/2015 20:01:36

ולדי, זה לא רק דיוויד מול פופ. זו גם אולי ההזדמנות האחרונה בשנים הקרובות לראות שני שחקני טופ 10 היסטורי משחקים אחד נגד השני (ובואו לא ניכס לוויכוח הזה. מי שלא מסכים, אשריהו).

ולדי קוגן
12/03/2015 20:27:13

אני לא חושב שזו טענה מופרכת, אבל בהחלט פתוחה לדיון.

יונתן שגב
יונתן שגב
12/03/2015 20:07:09

איזה כיף לחזור אחרי טיול ארוך במדבר להופס ולפריוויו נהדר! תודה.

איל
איל
12/03/2015 21:22:19

מאוד אוהב את יוסטון השנה.
בכל זאת יש לי הרגשה שהג'אזיסטים יפתיעו היום.
לא, אפלטון, אני לא שם מאייה.

אפלטון
אפלטון
12/03/2015 21:30:20
Reply to  איל

באסה. רק עידו גבר להתערב על הפסד בטוח.

פונגימון
פונגימון
12/03/2015 22:04:45
Reply to  אפלטון

אני שם אלף שאתם לא מגיעים לגמר מערב ביחס של 5:8 איך אני איתך?

אפלטון
אפלטון
12/03/2015 22:43:40

סורי זה לא עומד בתקנון ההתערבויות שלי.
חוקי הבית:
1) תתערב אך ורק עם אנשים שאתה יודע מיהם
2) אל תעשה התערבות שהפסד יפגע לך בכיס
3) תתערב רק כשאתה יודע שהסבירות לנצח גבוהה מהסבירות להפסיד
4) לעולם, אבל לעולם אל תתערב עם אנשים שנותנים לך יחס של 8:5 wtf?

וככה רבותי, יוצאים מנצחים.

איל
איל
12/03/2015 22:12:06
Reply to  אפלטון

אני לא נביא ומעולם לא התיימרתי להיות כזה.
רק אומר את דעתי ולא מעוניין להפסיד דבר אם תתברר כשגויה.

בן
בן
12/03/2015 22:05:02

מכבי ברבע הזוי, ברצלונה עם 100% ל 2 ומכבי עם 0 עבירות

בן
בן
12/03/2015 22:12:52

מכבי פשוט לא עושה הגנה, לבינתיים ברצלונה במשחק בינוני ובכל זאת מובילה ב 10

אסף
אסף
12/03/2015 22:23:03

מקל נתן היום משחק טוב מאוד בניצחון של ניז'ני מקווה שיצליח בהמשך.

בינתיים המשחק של מכבי לא מתפתח לכיוון טוב. למרות שאלכסנדר ממש מרשים לטובה

בן
בן
12/03/2015 22:25:01

אלכסנדר אתלט עם קליעה, אבל הגנה חושך

עגל
עגל
12/03/2015 22:52:57
Reply to  בן

כמו שגור שלף אמר, הוא שחקן טוב מאוד אבל חסר נסיון (עושה עבירה על נבארו רחוק מהסל ושולח אותו לקו ל-2 נקודות בטוחות)

אסף
אסף
12/03/2015 23:38:00

בממפיס לא ישחקו היום קונלי (פציעה) גאסול , ראנדולף וטוני אלן (מנוחה)

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 1:56:52

כיף של פריוויו. מחר (היום) יום ששי ואתם לא עובדים. אז מיאללה, בואו נעודד את דייויד שילמד את הפלח מאיזה צד מחרבן הדג

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 3:23:10

אינדי יכלו לגמור את המשחק …

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 3:24:47

מה קרה לממפיס? לפגר ב-20 לוושינגטון?
אין שאלה נשהמזרח מתחיל לברוח מהמערב. בדיוק כפי שניסיתי להסביר לרפי מההבנה כאן שרק עתה מבינים שהדוק צדק.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 3:28:11

יש להם פצועים? שיילכו לקופת חולים. לכולם יש פצועים.

IDO
IDO
13/03/2015 3:44:24

מסתכל על יוטה. הכל התחבר פתאום

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 3:49:04
Reply to  IDO

מתי הוא ייתן לגובר לנוח?

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 3:47:59

זהו אינדי ניצחו
דוק, אכן אבחנה מעולה, ממפיס הפסידו עם החמישייה השנייה

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:07:15

שיילכו לקופת חולים.
לכולם יש פצועים
עם כריס בוש, מיאמי היו קורעים את הליגה

מתר
מתר
13/03/2015 3:50:57

מישהו יודע למה המשחק של קליבלנד – סן אנטוניו עוד לא התחיל?!?

מתר
מתר
13/03/2015 3:51:49
Reply to  מתר

הנה בדיוק עכשיו התחיל השידור…

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 3:51:07

גם בליג פאס שלכם סא קליב לא התחיל?

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 3:58:31

איזה פתיחה רצחנית..

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 4:01:09

לא נורמליים
לא בטוח שהקצב מתאים לסא

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:02:53

מנחם מה עם התר קוק?

IDO
IDO
13/03/2015 4:03:18

מפגן דומיננטיות מרשים של גובר(ט
)

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:05:07
Reply to  IDO

תה רואה קריקט? על איזה ספורט אתה מדבר?

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:04:11

מוזגופ זה המיס מאץ

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 4:06:33

וואו איזו פתיחה. ההתקפות תענוג

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 4:07:30

השלשות של דיאו לא מכמסות מתחילת העונה
כל הליגה משאירה את הקוראסון הצרפתי חופשי על השלוש

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:07:47

פתיחה חזקה כמו פלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:08:43

איך נותנים לפרקר להיכנס ככה עד הסל? אני כבר שנים לא מבין. כשהוא ניכנס אז מגן תחת הסל צריך לנוע ולסגור לו את הליין!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:09:54

שמו את שומפארט לעצור את פרקר

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:10:53

הורגים את קווין לאב ולא שורקים

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 4:17:45

סמית ובארקלי שיבחו את בלאט בשידור
סמית "כל הכבוד לבלאט על השינויים ועל הסתגלנות"
בארקלי " יש לו אישיות מדהימה" אההה?

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:18:48

הוא אומר את זה כל משחק שלהם כבר חודשיים, אתה לא מעודכן

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:18:01

תגיד מנחם, אייל כבר בגיל שמותר לו לקום לבד בלילה?

גיא
גיא
13/03/2015 4:18:05

לברון מנסה שוב לקחת עליו. ומחרב את המשחק. שיתבגר כבר

יוסטוני
יוסטוני
13/03/2015 4:19:21

רודי גובר עם 14 נק' ו18 ריב'!!!! במחצית. שיא הריבאונדים העונתי בליגה עומד על 27 (ג'ורדן ודראמונד, אלא מה?).
שיהיה לו בהצלחה.
ושיפסיד.

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 4:20:03

לא מבין למה קליבלנד הפסיקו להניע את הכדור אחרי כמה דקות?
זה היה יפה ויעיל ועכשיו לברון סתם משחק לבד

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:22:09

הרבה ידע יש באתר הזה לאנשים, אבל כל כך מעט הבנה. זה כאילו אספו לפה את כל אלו שמעולם לא בחרו אותם לשחק

גיא
גיא
13/03/2015 4:27:11

אתה מוזמן לעוף מפה

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:29:45
Reply to  גיא

אתה מדבר שטויות ואין לך מושג בכדורסל

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 4:26:57

קוואי!!!

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:28:30

איפה אפלטון – שילמד איך מרוויחים בהתערבות חחחחחח יוסטון זה קבוצה פח

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 4:28:36

וברצינות, הוא לא צריך לקחת אישית את האתגר מול לברון ולזרוק כל התקפה.
הבעייה היא שאר הקבוצה שמראה נרפות
ספרס 2013 מישו?

דורון
דורון
13/03/2015 4:30:29

משחק נהדר וצמוד משהתעוררתי
מהשכמה של הבן (מצחיקה אותי ההשכמה) או שזה יום אחר

גיא
גיא
13/03/2015 4:32:14

מה זה השיפוט הזה ? בכח נותנים לספרס

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:33:55
Reply to  גיא

די, לא יכול לשמוע אותך יותר!! כמה מעט הבנה במשחק כזה פשוט

IDO
IDO
13/03/2015 4:36:36
Reply to  גיא

קודקודה קודקודה.

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:32:59

מנחם, לכולם מותר לטעות אבל להמשיך עם המנטרה הזאת זה כבר לא רציני.
עזוב שממפיס נתנו לכל החמישייה לנוח, אתמול אטלנטה חטפה 30 הפרש מהקבוצה המפורקת מקולורדו. אחרי ההתמוטטות של וושינגטון וטורונטו נשארנו עם שתי קבוצות וחצי שיקגו. ושוב אנחנו במצב שהמדורגת שישית במזרח כבר במאזן פחות טוב מהמדורגת 9 במערב. שלא לדבר על קבוצות הפלייאוף האחרות במזרח. תגיד טעיתי וגמרנו. זה לא מוסיף לך כבוד בעיניי.

IDO
IDO
13/03/2015 4:33:31

לנארד איזה גנב!!!

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:36:28

קוואי לא רואה בעיניים ומראה המון תכונות של ווינר שמוכן לעבור לשלב הבא בקריירה. עושה חיים קשים מאוד ללברון גם בהתקפה וגם בהגנה. משום מה זה מפתיע אותי, אחרי שהוא כבר עשה בדיוק אותו דבר לפני חצי שנה…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:44:38

קאווי עושה הרבה פאולים של אחזקות זרוע על לברון שהשופטים מרשים לו לעשות

גיא
גיא
13/03/2015 4:36:56

קאווי לנארד התעורר מתרדמת החורף הארוכה..

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 4:38:15

מנחם הצעה לשיפור- תתחיל לחלק כרטיסים צהובים ואדומים לאנשים (גיא, דורון) על חוסר הבנה.
צהוב- מושהה תגובות לעשר דק.
אדום- מורחק לאותו לילה.
פלגרנט פאול- מוחקים את כל תגובותי באותו יום

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:38:30

תמיד כשמופיע אחד כמו פונג'ימון, עליכם לנחש מי הוא המתחזה. K-700 נעלם ואין מי שיאמר זאת, אז הפעם אני אומר.
קחו אותו בקלות. בתוכי תוכו הוא מת על האתר.

דורון
דורון
13/03/2015 4:38:35

ללאנרד יש 3 ידיים, וארוכות מאד, כמה שיבחתי אותו
ומראשוני האוהדים שלו בגמר, ועכשיו אני נגדו,
איך הספרס משומנים ועובדים עלינו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 5:52:00
Reply to  דורון

אחת גם מאוד עבה

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:39:55

טוני פרקר עומד למות מרוב עייפות

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:40:18

יוטה עשו מהפך מדהים מאז הטרייד על קנטר, פשוט הזוי. אם ברק ואקסום לא היו מאכזבים כל כך הייתי יותר אופטימי לגביי העתיד שלהם. הייוורד, גובר ופייבורס זאת אחלה שלישייה אבל סביבם החומר לא מספיק איכותי, עם כל הכבוד לג'. אינגלס…

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:41:55

איזה יכולת סיום יש לקיירי, פשוט מדהים. אבל המשחק של הקאבס לא מספיק קבוצתי. מדהים לראות את בונר שומר על לאב והם לא מורידים אותו לפוסט אפ

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:42:04

איזו הצגה של פרקר!

IDO
IDO
13/03/2015 4:42:16

אממ המממ ארווינג TASTY

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:43:09

אחד ממשחקי העונה הטובים ביותר עד עתה

IDO
IDO
13/03/2015 4:45:05

זה נראה כמו גמר גביע

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 4:45:05

מחלקים טבעות בסוף ולא סיפרו לי??

איזה משחק!!

דורון
דורון
13/03/2015 4:46:44

מה עושים נגד פארקר קשה להיות פתאום בצד שכנגד,
קרב אישי בין איירוינג לטוני,
לברון לא במשחק מוסר החוצה ומשראיתי בסוף ההרבע ה1
הוא לא פוגע, יותר מידי רגשות על שקרעו אותו בגמר (אולי)

IDO
IDO
13/03/2015 4:46:48

המאמן של הג'אזז אוסר על השחקנים לגוע בהארדן בעת הקפיצה, מספיק אם סחטנות העבירות האלו

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:47:19

בינתיים בסולט לייק סיטי יוסטון כבר בפיגור 20 כשהMVP המזוקן עומד על 2-9 ומהצד השני גובר עושה טרור ברחבות והיוורד עם 25 ב-25 דקות. ההגנה של הרוקטס מאפשרת לגאז כמות נקודות הרבה יותר גבוהה ממה שהיא רגילה העונה, אחת ההגנות הטובות בליגה.

IDO
IDO
13/03/2015 4:48:44

+1

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 4:47:54

כמו שבארקלי אמר בהתחלה, לא הרבה פעמים יוצא לראות את 4 השחקנים הכי טובים על המגרש שומרים אחד על השני

ג'יימס – לנארד
קיירי – פארקר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 4:50:23

דורון איך הלך בפעילות ? הצליח לך ?

דורון
דורון
13/03/2015 4:50:25

יש כל כך הרבה דברים לראות ולהבין ולפרש במשחק
הזה שבטוח שטוב שיש אותכם לקרוא אחרי הפסק זמן,
משחק מותח ונפלא

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 4:50:54

הגדולה של הספרס במילה אחת: אקסקיושן!!! חסימה של דאנקן, הדבר הכי בסיסי במשחק, יוצר את כל המיסמאצ שהספרס מחפשים בכל התקפה

גיא
גיא
13/03/2015 4:55:38

+ 1

IDO
IDO
13/03/2015 4:53:27

למי שלא רואה יוטה – גוברט נותן הצגה ברמות של שאק הצעיר היום

Mbk
Mbk
13/03/2015 4:53:56

מחצית שמריחה כמו פלייאוף
איזה סדרת גמר מעולה יכולה להיות בין הקאבס לספרס שחזור של 2007 הפעם לא יהיה סוויפ

גיא
גיא
13/03/2015 4:54:37

טוני פרקר עושה סלים קלים. בקל קלות, ההגנה לא טובה.

קיירי עושה סלים קשים. זה לא יחזיק הרבה זמן.

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 4:55:37

המצ'אפ בין הקבוצות כל כך אישי ומדוייק – תענוג

גיא
גיא
13/03/2015 4:56:54

קייר – פרקר
לברון – לנארד
מוזגוב – טימי

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 4:57:15

בושה וחרפה השיפוט הביתי. בכניסה האחרונה של קיירי שלושה עשו עליו פאול שלא נישרק. כמו בכל הכניסות האחרונות. ככה זה בס"א: השופטים פוחדים אוטומטית מהפלח. ככה זה תמיד היה.

דורון
דורון
13/03/2015 4:59:18

תודה רבה הבן היקר ועגל וכל מי שאיחל לי הצלחה בלב או בסתר.
המצבר של האוטו נחלש באופן מיסתורי, זה סודר, והפגישה שהיתה חשובה לי נדחתה בשבוע לפחות, כנראה שלא הייתי מוכן מספיק לפגישה הזו, אז יצרו לי תקלה קלה במצבר, על מנת שאבוא מוכן יותר למפגש
הבא. אני ממש שמח שזה קרה. ממש לטובה.

גיא
גיא
13/03/2015 4:59:28

הספרס קלעו ב-61% מהשדה, ועדיין הם רק ביתרון 2 נק'.
אני חושב שהם יורדים למחצית עם תחושת החמצה.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
13/03/2015 5:00:29

ההגנה של פרקר על קיירי לא קיימת
הארדן חטף הרבה יותר ביקורת על הרבה פחות נרפות
פופ צריך לספסל את פרקר
הוא הלך רחוק מדי עם המשחק כוןכבים של קוואי ופרקר
מרוב בטחון של שניהם אין קבוצה

דורון
דורון
13/03/2015 5:05:12

עכשיו במחצית אני קורא מלא תגובות מעניינות ומה קרה.
אני מבין שאפילו שהתוררתי ועדיין לא חד זה ממש משחק פלייאוף
עם מצ אפים נהדרים, איך הם מצליחים להיות עוף החול שכל פעם
שקברנו אותם התעוררו לגמרי והראו לנו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 5:08:51
Reply to  דורון

הבנתי שיש לך אתר

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 5:07:58

לנארד הוא חידה.
יכול או לא יכול להיות שחקן של 25 נק' לערב ליד כל שאר הדברים שהוא מביא?

דורון
דורון
13/03/2015 5:08:43

כל משחק של דייויד שמצליח ככה לעמוד מול אימפריות
(ועכשיו זו כמו לביאה שפגעו לה בילד כך הספרס נראים)
אני מתקשה להאמין איך הצליח לחבר שחקנים חדשים
ואיך הוא עומד בגבורה מולהכל.
תודה לקאבס בכל משחק

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 5:11:04

אגב שמתם לב לעובדה שהמבט החלול של טימי = המבט החלול של רנדל ממכבי

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:13:54

מי היה מאמין לפני שנה שדויד בלאט יהיה מאמן ראשי במשחק החשוב ביותר העונה ב-NBA (בינתיים החשוב ביותר)

דורון
דורון
13/03/2015 5:15:06

לברון -לאנררד שני סוסים אצילים ואטלתים נלחמים על הבכורה
(במקרה של האשך הוא לא יסכים שלברון אצילי)

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:16:13

הפלח לא לבש חליפת פסים כזאת מאז הנצחון במהפכה הבולשביקית

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:17:56

בכל הרצינות עכשיו: הדבר שאני הכי שונא בלייקרס (כשהיתה טובה) והספארס היא העובדה ששתי הקבוצות בכייניות. בוכות ועושות פרצופים על כל שריקה נגדם. בעיקר דנקן ומאנו.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:19:44

אני לא מאמין שלא שרקו פאולים שעשו הרגע על קווין לאב! ממש שוד!

גיא
גיא
13/03/2015 5:20:57
Reply to  מנחם לס

זה היה שוד…

דורון
דורון
13/03/2015 5:19:45

1+ למנחם גם אני לא מאמין
לברון אם ימשיך עם ההתעקשות שלו במשחק שלא הולך לו יפסיד את המשחק
שינוח

גיא
גיא
13/03/2015 5:22:24

לא כל יום יוצא לראות קבוצה של לברון בצד המקופח
(ואין שאלה שהשיפוט הלילה ביתי במיוחד)

גיא
גיא
13/03/2015 5:24:40
Reply to  גיא

אולי זה היה בעבר, כיום אין לו פריבילגיות מיוחדות. או נדייק יותר , הארדן ווסטברוק, להם יש יחס מיוחד.
לברון לא שם

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:25:19
Reply to  גיא

מיאמי היתה מקופחת 4 שנים!

גיא
גיא
13/03/2015 5:28:46
Reply to  מנחם לס

שופט שנסע לשפוט במיאמי בשיאה (12-13) נזקק להרשם לקורס מבוא לתאטרון עם כמות ההצגות שלברון, ווייד, באטייה והאסלם עשו…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:23:05

לברון ממש לא יודע מה לעשות. מי שמנסה להשוות אותו למייקל פשוט לא מבין כדורסל. לברון לפעמים חסר אונים לחלוטין.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:34:12
Reply to  מנחם לס

למה לברון לא יורד תחת הסל ולוקח לשם את קאווי?

דורון
דורון
13/03/2015 5:27:00

מייקל ידע ביום פחות טוב למסור ולהגן,
עכשיו האגו המטופש והעקשן של לברון, מתעקש לשחק ולהחטיא,
שיעלה גיימס גונס או מישהו אחר לזמן, או שלברון יגרום להפסד.
גיא ומנחם אני רואה כבר כמה משחקים שמרביצים חופשי ללברון והשופטים לא שורקים.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:28:45

אני לא מאמין את השיפוט הגרוע נגד הקאבס. ממש מגעיל

IDO
IDO
13/03/2015 5:31:40

קהל של שמנים בס"א

גיא
גיא
13/03/2015 5:31:51

לברון מתוסכל, אני נולך להחליף את התמונה 🙂

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:32:17

למה לברון לא לוקח את קאווי תחת הסל אני לא מבין. וקווין לאב כאילו לא במשחק.אני לפחות לא רואה כל משחק התקפה מסודר בקאבס.
ותראו שברבע האחרון זה יהיה לברון נגד ס"א כי הוא משתגע שבינתיים קאווי עושה לו בי"ס.

IDO
IDO
13/03/2015 5:33:43
Reply to  מנחם לס

קווין לאב רך מידיי למשחקים האלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 5:58:19
Reply to  IDO

מרגרינה. הוא נמס והפך לשלולית על הפרקט. שיביאו את נער המגבות, זה מסוכן לשאר השחקנים

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 5:32:22

אני חושב שהאסיסט האחרון של הקאבס היה בדקה ה-5

דורון
דורון
13/03/2015 5:34:36

קרעת אותי גיא עם התמונה של המתוסכל היום
וגיא המשורר זו אולי איזון של הקרמה בשיפוט
לאחר ששרקו הרבה לטובתו בעבר כולל פלופים
+1 לשני הגיאים

גיא
גיא
13/03/2015 5:42:17
Reply to  דורון

בוקר טוב דורון,
גיאים זה הגיא שלהם (גיא = עמק)
או גיאים – גא (שחצן) ברבים.

זה לא אני, זה ה-OCD…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:36:46

הדרך הטובה ביותר לקאבס לנצח זה להושיב את לברון על הספסל, ואז הפלח מושיב את קאווי על הספסל!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:38:43

שומפרט לא פוגע, ולאב לא מקבל אף כדור…בלאט לא נרואה זאת???

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:38:49

אני נואשתי, כנראה שהחבר של הספרס ימותו על המגרש.. כל שנה קוברים אותם והם מסרבים למות..

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:39:08

*החברה

IDO
IDO
13/03/2015 5:39:49

הנה השריקות מתאזנות

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:40:10

וברצינות, הנעת הכדור שלהם היא פשוט יפיפייה , מכונה מושלמת

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 5:41:08

קיירי מחלק מסירות נהדרות אבל החברים שלו מחטיאים המון מבטים טובים

יוסטוני
יוסטוני
13/03/2015 5:42:01

הספרס עשויים להתחרט על הרבע הזה, יותר מדי זריקות קלות שהם החטיאו ואיבודי כדור ברגעים שיכלו לייצר בריחה. במקום 15 הם ב-5.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 5:42:05

לברון בהלם קרב, הוא מתחיל להזות שמזגנים שולחים ידיים לשריר התאומים שלו.

יוסטוני
יוסטוני
13/03/2015 5:42:36

בואו נדבר על הגנת הפיקנרול של קליבלנד.
על מה?
בדיוק.

פשוט שערוריה0

IDO
IDO
13/03/2015 5:44:03
Reply to  יוסטוני

לא שערוריה ולא נעלי בינקלשטוק, הP&R של פרקר ודאנקן זה נקודות בטוחות בקופה.

יוסטוני
יוסטוני
13/03/2015 5:52:07
Reply to  IDO

כתבתי את זה רק אחרי שקליבלנד הגיבה באותה צורה לפיקנרול של דאנקן ומילס. מילס הוא בטח לא פארקר ברמת קבלת ההחלטות אחרי החסימה וזה עדיין נגמר בלייאפ…

IDO
IDO
13/03/2015 5:43:05

ממזר שחור, אתה בטוח שאתה לא במקרה שעיה מדאלאס?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 5:46:04
Reply to  IDO

אין לי מושג על מי אתה מדבר. איך הגעת למסקנה הזו ?

דורון
דורון
13/03/2015 5:43:29

הפסקה בין 3 ל4 מתקשה להאמין שרק 5 הפרש
בדיוק מה שמוש כותב לעומת קבוצה חדשה

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:44:09

מה הבדל השעות בינינו? 6 או 7? כאן רבע לחצות

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 5:46:02
Reply to  מנחם לס

6 שעות

דורון
דורון
13/03/2015 5:45:19

מנסה להבין מה ששגיא נאור כתב על דאנקן בחסימה
ולראות את זה במשחק, כך למדתי פה להסתכל על עוד
דברים.
יש הרבה תגובות מעניינות וטובוות פה

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 5:45:30

אני בשוק שפופ ענה תשובה עם יותר ממילה אחת ואז על השאלה השנייה הוא ענה: "דיפנס"

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:49:17

האמת היא שראיונות באמצע משחק זה אחד הדברים הכי מעצבנים שיש. אם זה היה באירופה לדעתי אוברדוביץ' היה מרביץ לאיזה שדר קווים..

גיא
גיא
13/03/2015 5:47:07

43-59 לסן אנטוניו באחוזי קליעה, והם מובילים רק ב-5.
יש לי את התחושה שהם עוד יצטערו על שלא הצליחו להגדיל את ההפרש.

IDO
IDO
13/03/2015 5:49:27
Reply to  גיא

אז הכל בסדר (סמיילי עם יונה מחרבנת על הראש)

גיא
גיא
13/03/2015 5:55:00
Reply to  IDO

עלית על הסוד להצלחה –
תמיד להמר הפוך ממה שאני כותב. בהצלחה!

IDO
IDO
13/03/2015 5:47:30

תחילת רביעי בלאט משחק עם רביעייה ראשונה ופאפ עם פטי דיאו וספלינטר

דורון
דורון
13/03/2015 5:47:54

דיאו וקבוצתו הציחו לעבוד עלי רמאים

דורון
דורון
13/03/2015 5:50:06

הפליאוף התחיל והתעוררתי מטושטש, טעיתי

IDO
IDO
13/03/2015 5:52:16

ממזר שחור – שעייה מדאלאס נעלם לנו לפני שגילה למה יש לו פטיש על לברון והקראמפס

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 5:56:06
Reply to  IDO

הימור פרוע : הוא קשור בחבלים במרתף של נוביצקי מול מסך של מערכת קולנוע ביתית המקרין לו בריפיט את חיקוי ה "השתעלות" של וויד ולברון.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:53:00

זהו משחק העונה עד עכשיו. ללא ספק

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 5:54:11

אמצע רבע רביעי וחצינו את ה-150 תגובות. בק טו בק של 200+?!

דורון
דורון
13/03/2015 5:54:22

הספרס עבדו עלינו כאילו גמורים, רמאות.
עכשיו גם לברון בשלשה גם מרמא
שכאילו במשחק לא טוב, אולי שהוא חייך
ב8 הפרש זה עזר

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:55:25

וואללה מה שקיירי עושה להם!

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 5:55:33

ווווווווואו קיירייי

IDO
IDO
13/03/2015 5:55:46

Kyrie!!!!!!!!!!!!!!!!!

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:55:52

קיירי כל כך מהיר וזריז שזה פשוט מפחיד

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:56:14

וכל סל של קיירי זה סל ופאול (שלא נישרק)

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 5:58:28

משחק פשוט אדיר, אולי הכי טוב שראיתי העונה

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:58:33

בלאט צריך את מוזגוב ואת לאב במקום גונס וצומפסון

IDO
IDO
13/03/2015 5:58:39

עדיף ללברון שיעשה קרחת, הוא נראה נורא

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:00:24
Reply to  IDO

שילך אל הספר של שאמפרט ( :

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 5:59:42

הוא לא צריך לעשות. זה יבוא לבד תוך 3 שנים.
אבל נשים מעדיפות קרחים. זאת אני אומר מנסיון אישי

דן
דן
13/03/2015 5:59:58

אני מקווה שאין כאן רפה שכל שחושבים על שיפוט ביתי

דורון
דורון
13/03/2015 6:00:30

הבן האמיתי לא היה בתקופה של שעיה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:02:16
Reply to  דורון

האמת שאני זוכר במעורפל… הייתי אז בן 3…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:14:06
Reply to  דורון

דאנקן רואה מה השחקנים הולכים להרוויח בשנים הקרובות, ומתחיל לעבוד על חוזה המקסימום שלו…

אנדרדוג
אנדרדוג
13/03/2015 6:01:13

זה לא באמת יכול לעבוד עם 13 אסיסטים מתוך 33 סלי שדה בשביל קליבלנד

דורון
דורון
13/03/2015 6:02:21

שאמפרט איזה הגנה וקיירי ענק
אך אם יכסו לספרס את העיניים במגיני הזיעה של לברון
הם עדיין ימצאו אחד את השני, אימפריה משומנת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:03:09

שעייה יחזור לפלייאוף. הוא קרוב קרוב למצוא את גיזת הזהב (הביצים של לברון) בעקבות רמז שקלט אחרי שראה את המהלך של הארדן.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:03:23

מה בלאט משאיר את ג'ונס על המגרש?

דורון
דורון
13/03/2015 6:03:48

הספרס מתחילים להתבכיין

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:04:42

טוני פרקר פשוט רוצח

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:04:43

עידו סחטיין על הניצחון בהתערבות, ולא רק שניצחת גם חזית קריעה.
הצטרפתי רשמית לעגלה של גוברט. מזמן לא ראיתי סנטר עם עליונות פיזית כזאת. פתח ליוסטון את הצורה מכל כיוון.

IDO
IDO
13/03/2015 6:07:23
Reply to  אפלטון

שאק הצעיר. בחצי השני הוא הוריד 2 הילוכים.

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:12:52
Reply to  IDO

מעבר לסטטיסטיקה, הוא פשוט שינה לבדו את כל המשחק של יוסטון.
הוא ארוך בצורה בלתי רגילה, וגם חזק מספיק להילחם על מיקום.
עוד קצת סטמינה שתחזיק למשחק שלם והוא יטרוף את הליגה.
דיקמבה מוטומבו 2.0

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:05:48

קח טיים אאוט בלאט!

IDO
IDO
13/03/2015 6:06:22

הראשון שיגיע ל 100 נק מנצח!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:06:29

איזה פאול קאווי עשה על ג'ונס!!! שיפוט כזה ביתי.מגעיל

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:07:55

פאול על לברון שלא נישרק

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:08:01

השיפוט קצת ביתי אבל סך הכל הם נותנים לשחק בשני הצדדים

IDO
IDO
13/03/2015 6:08:07

הנה בא הסכין!!! דני גרין!!!!!!!!!!!!!!!!

גיא
גיא
13/03/2015 6:08:50

גיים אובר

IDO
IDO
13/03/2015 6:09:15

ס"א עברו ראשונים את ה-100 ולכן יינצחו

דורון
דורון
13/03/2015 6:10:03

אשך חשבתי שאתה חייב לראות את המשחק
אם נפסיד לפחות תהנה מההשפלה של לברון

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:10:14

וזה חבר'ה מה שמחכה לכל המספידים בפלייאוף. איל רדושקוביץ' אינך צריך להודות לי. עלי. סמיילי עם הילה של מלאך מעל הראש (סרט השיער של לברון בידינו !)

דן
דן
13/03/2015 6:10:14

שורה תחתונה שתי הקבוצות טובות,אבל הספרס רמה אחת מעל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:10:48

יש בעיה להרוג את המתים-חיים. לא משנה כמה רקובה הגופה, הם תמיד יזחלו שוב מהקבר וישובו לרדוף אותך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:11:19

לברון מתעורר כל לילה בבעתה וכבר לא מסוגל לראות סרטי זומבים

יוסטוני
יוסטוני
13/03/2015 6:11:31

התגובה של דאנקן לשלשה היא הסיבה שבגיל 39 הוא עדיין אחד משחקני הפנים הכי טובים בליגה…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:11:59

לברון חטף טכני כי הוא כנראה קילל שופט על שלא שרקו פאול בכניסה האחרונה

דורון
דורון
13/03/2015 6:12:08

ס"א ניצחו מזמן עידו הרגשתי.
אגב להשוות בין הבן לשעיה
זה כמו להשוות ביני ובין רבין
שתי טעויות אינסופיות
רק 9 הפרש לספסרס

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:12:12

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:13:08

לקאבס אין סנטר, אבל יש להם את כג'ונס שלא מסוכ]=גל לעשות דבר. איפה השכל של בלאט?

IDO
IDO
13/03/2015 6:15:56
Reply to  מנחם לס

אם הקאבס ייפסידו האחראי היישיר להפסד הוא קיירי דווקא.
זה דבר אחד להשחיל 30+ נקודות אבל זה דבר אחד לגרום לקבוצה שלך להירדם

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:14:07

שלשה ויש משחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:14:17

קליבלנד יהיו טובים מאוד בפלייאוף. גמר מזרח נגד אטלנטה בדוק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:14:56

סליחה, *מזפח, אוטוספלר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:17:26

+++++ אהבתי

דן
דן
13/03/2015 6:14:22

חחח שיפוט ביתי,שמיהוא יזכיר לי מתי בכלל נשרקה שריקה לטובת הספרס

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:15:02

אני מאוכזב מאד מהחילופים של בלאט וניהול המשחק שלו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:15:12

דאנקן רואה מה השחקנים הולכים להרוויח בשנים הקרובות, ומתחיל לעבוד על חוזה המקסימום שלו…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:15:45

דנקן חוגג תחת הסל כי אין סנטר שישחק נגדו

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:15:57

הריב הזה גמר סופית את המשחק

עומר
עומר
13/03/2015 6:16:12

לא מבין למה לשחק עם ג'ונס. מיותר הוא גם לא מגן יותר טוב מלאב. זה טוב לכמה דקות, אבל לגמרי לא לכל הרביעי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:16:14

זה לא יהיה לילה מושלם בלי "האק דה לברון"

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:18:00

אכן בק טו בק של 200+ תגובות

דורון
דורון
13/03/2015 6:18:15

אני מכריז על הבן כאח האובד שלי
ועל האשך כבן דוד שלי
ודורש להפגש.
עידו יודע שצחקת בהשוואה לאח שלי הגאון השחמטאי
לשעיה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:21:31
Reply to  דורון

דורון כפרה עליך, רק אם אפשר בלי לקרוא לי שחמטאי, זה עושה עוול לי ולהם. אתה יכול להמשיך עם הגאון… סמיילי נרקסיסט.

והבנתי שיש לך אתר, אפשר לראות ?

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:19:07

חייב להגיד שאני ממש לא מבין את ההתעקשות של בלאט על ג'יימס ג'ונס ואת האנטי שלו נגד לאב. אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא.

דורון
דורון
13/03/2015 6:19:51

נקרעתי הבן מהחוזה של דאנקן, הרי הוא משחק כמו רוקי
ואין לו כסף כרגע מהמכללה

IDO
IDO
13/03/2015 6:20:44

אם הקאבס ייפסידו האחראי היישיר להפסד הוא קיירי דווקא.
זה דבר אחד להשחיל 30+ נקודות אבל זה דבר אחד לגרום לקבוצה שלך להירדם

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:20:57

בלאט ממש מאמן מפגר שהוא משאיר את ג'ונס בכל 8 הדקות האחרונות במקום לאב. קיירי לא הפסיד את המשחק כפי שהאוסטרלי חובב הקריקט כתב. בלאט אשכרה הפסיד אותו.

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:21:00

מנחם אתה עדיין חושב שטוני פרקר שחקן גמור?

IDO
IDO
13/03/2015 6:21:27

לאב היה ראך כמו שמן זית היום

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:24:13
Reply to  IDO

גם אם הוא היה רך נראה שבלאט מכניס את עצמו כאן לפינת אגו שיהיה קשה לצאת ממנה.
זה כבר משהו שכולם מדברים עליו ואין סיכוי שזה לא פוגע בחדר ההלבשה.
יכול להגיע למצב שלאב אומר "או הוא או אני" בסוף העונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:25:34
Reply to  אפלטון

וזה יהיה מצוין כי אז יפטרו מהעול הזה ויביאו שחקן מועיל

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:34:43

זה כבר תלוי מה לברון יגיד

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:21:34

הוא היה קנון הערב

IDO
IDO
13/03/2015 6:22:37

עזוב את בלאט במנוחה – הטעות היחידה שלו זה שלו עצר בטיים אאוט את הריצה של ס"ר

דורון
דורון
13/03/2015 6:22:39

הכוכב האמיתי הוא דיוויד כי לצאת בהפרש כזה נמוך
כצריך להיות כבר 20 לספרס רק מאמן ענק יכול

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:22:47

עידו, קיירי הפסיד את המשחק

IDO
IDO
13/03/2015 6:23:59

אבל, קיירי גם היה יכול לנצח את המשחק! וזה ההימור שדיוויד בלאט לקח היום

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:24:01

עכשיו בלאט המפגר מכניס את מוזגוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:24:07

ס"א במשחק מצוין וקליבלנד במשחק צולע וזה קרוב קרוב.
סימן שקליבלנד הפכה לקבוצה אמיתית שתלך רחוק בפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:24:35

תכניס את לאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

etayle
etayle
13/03/2015 6:24:37

עבירה או לא עבירה?

IDO
IDO
13/03/2015 6:25:07

ובלאט המפדר שלך מביא את הקאבס לעמדה להגיע להערכה

etayle
etayle
13/03/2015 6:25:52

wow

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:26:18

וואאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:26:29

עידו!
קיירי הפסיד את המשחק!

דורון
דורון
13/03/2015 6:26:31

קיירי עם 43 נק לא הפסיד את המשחק

IDO
IDO
13/03/2015 6:26:34

KYRIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:28:13
Reply to  IDO

חשבתי שהוא הפסיד את המשחק…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:26:46

קיירי הזה חתיכת בן זונה. אבל זה היה באוויר כבר דקות ארוכות.

מתן גילור
13/03/2015 6:27:01

ואווווווווווווווווווו

עומר
עומר
13/03/2015 6:27:03

טוב זה לא בזכות בלאט ולא כלום, קיירי סוחב אותם!!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:27:42

הולי שיט איזה משחק !

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:27:44

עידו דבר איתי שאתה מגיע לארץ, נסדיר את החוב. תתפלא לגלות שמאה שקל בקושי קונה לך ארוחת צהריים בארץ 😉

etayle
etayle
13/03/2015 6:27:46

קיירי ביום שהסל נראה כמו אוקיינוס

IDO
IDO
13/03/2015 6:27:51

אצבע רטובה לאוזן של מנחם

גיא
גיא
13/03/2015 6:28:14

וואווו לא ייאמן !

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:29:16

פאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה משחק

IDO
IDO
13/03/2015 6:29:30

אפלטון למפדש הופס אני בא בלי ארנק : )

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:29:42

לבלאט יש מזל גדול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:32:42
Reply to  מנחם לס

כל הקריירה שלו יש לו מזל גדול. כנראה שזה לא מזל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:30:07

הרזיליאנס של קליבלנד הייתה שם לאורך כל הרבע האחרון.
למרות ששיחקו מגעיל הם היו שם.
אבל בהארכה הם יפסידו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:30:29

אפלטון איש של כבוד ! וכספומט אנושי… סמיילי

דורון
דורון
13/03/2015 6:30:41

פעם ראשונה שאני יוצא נגדך מנחם
והנה באותה שניה קיירי משווה בשנית הסיום.
איך השוות ביני ובין רבין לא יתכן.
והנה טעות שלי שכתבתי
לעידו שכבר מזמן הקאבס הפסידו

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:30:46

ג'ונס עדיין משחק. רזה כמו איטריה ולא מסוגל לשמור. איבדתי את הכבוד שהיה לי לבלאט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:31:31
Reply to  מנחם לס

חכה שהוא ידפוק 2 שלשות מהירות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:30:56

מפה והלאה אני סומך על לברון שיחרב את המשחק וימנע מקיירי זריקות

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:31:02

עידו דבר איתי כשאתה מגיע לארץ, נסדיר את החוב.
תתפלא לשמוע שמאה שקל בקושי קונה לך ארוחת צהריים בארץ 😉

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:31:18

הוא גם מעליב עד עפר את לאב

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:31:38

קיירי חשב שעדיין פורים והתחפש לריי אלן…

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:31:50

ג'ונס על דיאו? אר יו קידינג מי? הבדל של 40 ק"ג!

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:32:19

טוב נו נראה גם את המשחק

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:32:26

סוף סוף בלאט קלט מה קורה

עומר
עומר
13/03/2015 6:32:35

לא מבין את זה. מבאס

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:32:48

הנה לאב

דורון
דורון
13/03/2015 6:33:31

+10 לבן על אפלטון כמה אפשר למשוך היום?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:33:44

לברון: תן לי תן לי תן לי!
קיירי: לך תזדיין, אני עושה את זה לבד

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:33:59

מוטב שלברון יחזיר את הסרט על ראשו

דורון
דורון
13/03/2015 6:33:59

קייייריייי 3

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:34:31

איזה אידיוט לברון כמעט גמר לקיירי את המשחק ואת העונה !

etayle
etayle
13/03/2015 6:35:15

קיירי פסיכופט

דורון
דורון
13/03/2015 6:35:29

יאללא שהקאבס יפסידו כי מבה שלמדו היום מול הספ]רס שווה שתי נצחונות בפלייאוף

IDO
IDO
13/03/2015 6:35:39

קיירי בדרך ל 50 !

עומר
עומר
13/03/2015 6:35:56

אם קיירי משחק ככה בחצי מהמשחקים בפלייאוף. לא במספר הנקודות, אלא בגישה, קליבלנד בגמר בקלות

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:36:05

מודה שאני לא רואה הרבה משחקים, בטח בעונה הרגילה, אבל זאת אחת התצוגות האישיות הגדולות

דורון
דורון
13/03/2015 6:36:14

מטורף קיירי אני הוזה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:36:41

פשוט מטורף המשחק הזה !!!

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:37:21

דני גרין פשוט גיימר.
רוברט הורי החדש

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:37:23

קייריייייי

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:38:02

קיירי פסיכופט

IDO
IDO
13/03/2015 6:38:16

קיירי בדרך ל 60 !!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:38:24

מה זה ????????????????????????????????

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:38:34

לא צעקתי כל כך הרבה ווואו בחיים שלי!!!1

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:39:13

איזה משחק יא רבאק

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:39:21

הכניס את ג'ונס בחזרה? הוא מטורף?

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:40:20
Reply to  מנחם לס

כי לאב עשה עבודה כל כך מדהימה ?

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:39:25

אחד המשחקים הגדולים

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:39:51

לא, טעיתי. הכניס את סמית

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:40:20

2 הקבוצות מנצחות ! הם יוצאות מהמשחק הזה עם כלכך הרבה אמונה בעצמן שלקבוצות האחרות יהיה מפחידדדד לפגוש אותן !

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:49:22

הירגע בן שחור. ישנה רק מנצחת אחת, וההפסד הזה ייפגע בס"א עד סוף העונה.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:41:12

קיירי לא נושם בכלל. הוא יכול לשחק עור שלושה משחקים

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:41:24

מה קרה עכשיו? למה מסתכלים במזכירות?

עומר
עומר
13/03/2015 6:41:31

וואו איזה משחק, שמח שנשארתי ער עד 7 בבוקר

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:41:39

ש״ח מט

etayle
etayle
13/03/2015 6:41:53

WTF..

IDO
IDO
13/03/2015 6:42:16

יאללה OUT OF REACH

גיא
גיא
13/03/2015 6:42:17

זה מדבק!

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:42:33

וואו , אין מצב שאני אצליח לישון בשעה הקרובה , איזה אדרנלין

etayle
etayle
13/03/2015 6:43:01

שמעו איזה משחק אדיר ,יקום מי שמתנגד לסדרת גמר כזאת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:43:35

עוד משחק בין לברון לקיירי. סבבה, נכנסה לך הזריקה, אבל ביום כזה של קיירי אתה הולך איתו.

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:44:54

שטויות, הייתה לו זריקה טובה והא לקח אותה

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:43:48

ועידו, טעית , פעם ראשונה שחוק 100 הנקודות לא עבד ..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:43:49

WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
13/03/2015 6:44:10

אפשר להגיד כבר שזה אחד משלושת המשחקים הכי טובים של השנה? כי ככה זה מרגיש..

דורון
דורון
13/03/2015 6:44:17

השכנים התעוררו (סתם צועק בשקט)
מזל שהתעוררתי לקראת 4.
הבן צודק
עכשיו אני מתחיל לעכל דייוויד שלנו עושה את זה

etayle
etayle
13/03/2015 6:45:13

TOV GG , ומי יזכור את השחקן של הספרס שמחטיא את הזריקות עונשין שיכלו לגמור את המשחק

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:46:11
Reply to  etayle

הכי דזה וו למשחק 6 2013

גיא
גיא
13/03/2015 9:15:33

1+

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:45:20

לבלאט יש רגל של ארנב בתחתונים עם הניסים שהקבוצות שלו מספקות. סן אנטוניו הובילו באיזה 6 הפרש חצי דקה לסיום

דורון
דורון
13/03/2015 6:45:30

עגל הצ'ק בדרך אליך, היחידי שהמין במזל של דיוויד.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:45:41

מסקנות:
1. קיירי הציל לבלאט את התחת
2. בלאט מנהל משחק נעלוב
3. סופי: המזרח השאיר את המערב אחורנית כפי שכתבתי שיקרה אחרי האול סטאר, ומצידי שכל בינוני ורפי ההבנה ישנאו אותי עכשיו.

etayle
etayle
13/03/2015 6:47:24
Reply to  מנחם לס

2. בלאט מנהל משחק נעלוב ? נביא לך להסביר מחמת הספק

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:50:12
Reply to  etayle

עלוב ביותר!

שגיא נאור
שגיא נאור
13/03/2015 6:47:55
Reply to  מנחם לס

מסכים. קיירי הציל לבלאט את המשחק…

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:45:47

אשך לך לישון

עומר
עומר
13/03/2015 6:46:30

תראה אני לא יודע כמה זה בלאט, הצגה מטורפת של קיירי, לא כל משחק אתה יכול לסמוך על זה. הם קלעו איזה 5 שלשות רצופות בלי החטאה? הרבה יותר? זה נדיר

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:46:30

כמובן "עלוב".

אפלטון
אפלטון
13/03/2015 6:47:16

ואם יש משהו שלא יתנו לבלאט קרדיט עליו אבל אני אתן לו.
רוב המאמנים בליגה היו מוותרים על המשחק ושמים את המחליפים בדקה האחרונה. בלאט תמיד נותן אמונה שהכל אפשרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:52:21
Reply to  אפלטון

זה נכון. הוא נותן להם את הצ'אנס. והשחקנים לוקחים אותו או לא.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:54:34
Reply to  אפלטון

אפלטון. בלאט היה גרוע ביותר הערב. אני מכיר את ג'ונס מחמש שנים במיאמי. הוא מגן עלוב ביותר. מה אתה נותן לו לשמור על דיאגו?
למזלו קיירי במשחק מטורף הציל לו את התחת. הוא גם מחליף שחקנים גרוע וגם מנהל משחק גרוע – לפי המשחק היום.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:55:55
Reply to  מנחם לס

הוא נתן לו את כל 8 הדקות האחרונות במשחק וחצי דקה בהארכה. רק כשלאב ניכנס ההגנה התייצבה והקאבס מיד קפצו קדימה.

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:48:25

מנחם, מה לך ולניהול משחק כדורסל? תתמקד בכדורגל

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:56:46

גם וגם

מוש השור
מוש השור
13/03/2015 6:48:41

וההאק דה לברון הבלתי נמנע

דורון
דורון
13/03/2015 6:49:02

עגל היחידי שהאמין בזמן שבלאט היה מופסד 10 רצופים.
כל הכבוד עגל יואב!!!

etayle
etayle
13/03/2015 6:49:07

מה שחסר לספרס זה השחקן שיקח אותם שהוא בזון (קצת פרקר) ,קיירי לברון .ליליארד ,הארדן וכו'…

IDO
IDO
13/03/2015 6:50:13

מוש – הוא עבד יופי 47.59 דקות…

גם בהפסד לממפיס של ס"א הוא לא עבד , כנראה שיש באד בנוסחה שמגיעים להארחות

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:50:57

זו עדיין הצהרת כוונות אדירה מצד הספרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 6:51:06

מאבק השליטה בקליבלנד לא ייטיב איתם לטווח הארוך.
קיירי ביום אלוהי שהכל נכנס ולברון עדיין לא מסוגל לשחרר ולהחמיא לו ולתת לו את המושכות.
מספיק שהשלשה הזאת במהלך הסולני שלו הייתה יוצאת והספרס יכלו לעלות ליתרון בצד השני.
ואז כל החרא היה צף והיה ברור שהוא דפק לקיירי את המשחק.
אבל הכדור נכנס אז אף אחד לא יתעסק בזה (עד הפעם הבאה, שהכדור ייצא).

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:54:39

אשך אתה מתחיל להשמע כמו לס וזה לאו דווקא יאמר לזכותך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 7:00:06

א. עוד הוכחה שהמזרח מתחיל להעפיל על המערב

ב. מה לא ברור בלתת את הכדור לשחקן (שהוא רכז אגב ואמור להחזיק בכדור גם ככה) שנמצא ביום שיד אלוהים נגעה לו בקטן והכל נכנס ופי הטבעת נראה לו כמו אוקיינוס והוא החזיר אותך למשחק לבד?
למה לעצור לו את השטף ולמנוע ממנו את הכדור ולהכריח זריקות בעצמך?

עומר
עומר
13/03/2015 6:55:12

לא מסכים איתך אין מאבק בין קיירי ללברון. דווקא קיירי קיבל את ההיררכיה יפה מאוד. הבעייה יכולה לבוא מלאב, הוא נראה מבואס מאוד, שלא שיחק ברביעי!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/03/2015 7:01:08
Reply to  עומר

לאב לא רלוונטי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 6:55:34

טוב מה עושים עכשיו ??? יש כבר שמש בחוץ…

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 6:55:48

בחיים לא ראיתי את לברון עייף כל כך אחרי משחק

דורון
דורון
13/03/2015 6:57:58

מי איחד כך את השחקנים דייוויד
מנחם דיוויד הישראלי מנהל טוב מאד את המשחקים
של הקאבס כבר זמן.
משחק ענק!!!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 6:59:11

טוב. המזרח, כפי שנבאתי.
לילה טוב

מתן גילור
13/03/2015 7:00:39

לברון בדרך להיות הסייד-קיק הכי טוב בהיסטוריה אחרי בוב.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:03:43

מתחזה !… מתן "מגדלור" גילור לעולם לא היה כותב שורה זו…

מתן גילור
13/03/2015 7:04:29

🙂
מצטער, אין על סידשואו בוב

דורון
דורון
13/03/2015 7:01:47

תודה על הרבה תגובות טובות ומלמדות.
האח והאשך וכל מי שירצה
חייבים להפגש!
לראות משחק כזה ביחד יהיה ממש כיף.
וגם מלמד כי איני יכול לראות את כל הפעולות
שנעשות במשחק גאוני כזה, אלא לשמוע הסבר
מכל אחד וזווית הראיה שלו

מתן גילור
13/03/2015 7:02:40

ד"א, אשך צודק לגבי המשחק הנוכחי (לדעתי שוגה לגבי ניתוח העתיד), אבל זה ההבדל בין גאון לאידיוט. שניהם עושים דברים לא שפויים, אבל לאחד זה מצליח.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:06:41

דורון האח, יש לך אתר או שאני סתם חופר לך בעניין הזה ?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 7:11:00

רגע. ואף מילה מכם על הפלח המטומטם שלא מ=ציווה פאול כשהוא מוביל ב-3 עם 3.1 טיקים בשעון???
מה קרה לכם?
כבר לא כדאי לעשות פאול במצבים כאלה?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:14:45
Reply to  מנחם לס

וואלה… אניגמה !. אבל אין מצב שבפלייאוף אחרי כל החרא שהוא אכל מפורטונה, הוא לא יעשה עבירה !

דורון
דורון
13/03/2015 7:12:09

לא אין לי אתר, יש לך מייל?
אסע לים שחות עוד כמה שעות
או טיול לבית גוברין עם ידידה
שבאה מחיפה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:17:01
Reply to  דורון

אפשר לשאול במה אתה עוסק, אח יקר ?

גיא
גיא
13/03/2015 7:18:04
Reply to  דורון

אני ירוק מקנאה!
אני צפיתי בהארכה תוך כדי הכנת כריכים לילדים,
קפה לאישה,
ותכנון נסיעה מרתקת לקניות…

(סתם מקטר כי זה כיף…)

סוף שבוע נעים לכולם.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 15:50:23
Reply to  דורון

אטתה לא מדריך טיולים עם אתר משלך? ז"א שיש עוד דורון באתר (מלבד אלעד רבין)

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2015 7:12:18

וואייי. כבר 1:20. הרופא רוצה שאעצום עיני ב-11 הכי מאוחר. לא הלכתי לישון בגלל הכדורסל הזה לפני 1 בלילה מתחילץ העונה…

פונגימון
פונגימון
13/03/2015 7:16:58

וואו הדורון והבן השחור והדביל זה שני האנשים הכי מאוסים שיצא לי להכיר, בטח בגלל זה אין להם חיים מלבד האתר הזה

גיא
גיא
13/03/2015 7:19:49

בגרמנית יש משפט ידוע:
זבובים רזים עוקצים חזק יותר.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:21:10

האמת אתה צודק… מתאושש מתקופה לא קלה ולכן לא יוצא הרבה מהבית, אבל יהיה בסדר…

עומר
עומר
13/03/2015 7:24:08

תרגיש טוב, ובשביל משחק כזה שווה להישאר בבית כל הסופ"ש

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:27:39
Reply to  עומר

תודה, עושה טוב על הלב. אפילו לא שמתי לב שכבר הגיע יום שישי !

מאוריציו
מאוריציו
13/03/2015 8:39:14

אנרגיות טובות חביבי 🙂

דורון
דורון
13/03/2015 7:25:26

גדול גיא תמיד מצחיק,הייתי רוצה שתאמץ אותי
בתור ילד נוסף.
גיא:אתה אוכל הרבה הרבה ולא חסכוני אנו מסרבים.
וברצינות מקווה מאד להפגש.
אגב פוניגמן זה אלעד רבין כנראה.
ממש לא חשוב לי,
אני כבר עייף.
מקווה שתיהיה איזו דרך ליצור קשר
ואם לא גם סבבה.

גיא
גיא
13/03/2015 7:40:33
Reply to  דורון

אני בספק, אבל ממש בספק, שהתוספת שלך למשפחתי תשנה בצורה משמעותית את כמויות הצריכה הבאמת לא סבירות שלנו
(כמובן שאני הצרכן הראשי…)
בכל מקרה, ברוך הבא!

דורון
דורון
13/03/2015 7:29:43

כנראה הבן כתב בציניות אך אם זה נכון
לא יפה מצדך אלעד רבין פוניגמון לרדת עלינו
כשחיינו פחות טובים מהחיים שלך.
אולי תלמד אותנו איך לחיות נכון.
קצת חמלה רחמים עלינו.
יש לך לב אז תרחם קצת.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:36:27
Reply to  דורון

בלי ציניות, אני הגעתי להחלטה שיותר אני לא נכנס לעימותים, אפילו שמדגדג לדפוק איזה פאנץ'. בסוף אני תמיד מתחרט עליו.

דורון
דורון
13/03/2015 7:32:15

הבן איך נפגשים? כמובן אם יהיה לך זמן
וסליחה אם חפרתי
יש לי פתרונות נשגבים לכל מצב פחות טוב.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13/03/2015 7:40:03

כרגע אני לא יכול להיפגש, אבל באמת אשמח בתקופה הקרובה. נהיה בקשר על גבי האתר. שבת שלום

דורון
דורון
13/03/2015 7:46:06

סבבה עברתי תקופות דומות. תרגיש טוב
וכל איחול אפשרי לשיפור
שבת שלום

דורון
דורון
13/03/2015 8:02:39

תודה גיא איזה כיף הסכימו לאמץ אותי.
כשאחיי ואחיותי החדשים יראו מישהו גבוה
ששוקל בערך 90 קילו הם בטח יזרקו אותי מהמטבח.
תודה גיא.

דורון
דורון
13/03/2015 8:09:01

שימו לב: לך האב(החדש) ולך האח האמיתי
אני מציע משהו נהדר
וברצינות רבה
ללכת פעמיים בשבוע לים (לא צריך להכנס כמוני)
או לפארק או למקום שיש פה פחות זיהום אוויר
ולשהות לתקופה,
שה מנקה את המחשבות ונותן פראנה שזה כח חיות
עצום ומיסתורי, זה מרפא את הנפש בצורה חזקה!
זה מרפא את הגוף מכאבים!
נכון המדענים אוצרים שיש יונים שליליים בים וזה מאד בריא
אך מעבר לזה זה עושה טיפול 10000 לגוף לראש ללב
ןמעיף את המחשבות המעיקות לאינסוף.
אגב זה גם מזרז את העיכול ומרזה
והרבה יותר מזה
נסו זאת ותרוויחו בגדול.

אסף
אסף
13/03/2015 9:41:32
Reply to  דורון

רבי נחמן קורה לזה התבודדות . והוא אומר שזאת מעלה עליונה מן הכל.

קורקי נלסון
קורקי נלסון
13/03/2015 8:34:15

לגבי הפאול שפופ היה צריך לבצע לפני השלשה: 1. הוא לא מאמין בזה. כששאלו אותו בסדרת הגמר לפני שנתיים ענה לכתב האיטלקי: ״זאת שאלה אירופאית נכון? אז אנחנו באמריקה״
2. גם אם היה רוצה לעשות פאול זה היה קשה. אפשר לראות בריפליי שקיירי יצא על חסימה וברגע קבלת הכדור (שזה הרגע הקלאסי לבצע עבירה) היה לבד. כשהוא כבר היה עם הפנים לסל והגיעו השומרים זה היה כבר מאוד מסוכן לבצע עבירה כי הוא היה עולה לשלשה ולוקח 3 זריקות

דובי
דובי
13/03/2015 9:39:19

מה שבארקלי ציין בשידור הייתה הטעות של לנארד, ששמר עם ידיים למטה. יחד עם שתי החטאות העונשין שלו, אין ספק שהוא חייב למישהו ניצחון. ..

דובי
דובי
13/03/2015 9:19:06

בן יקר, גם לי נמאס להתווכח. כל זמן שרבין לא ידחוף את האף נצליח להימנע מזה.

Yamani1000
Yamani1000
13/03/2015 10:23:52

איזה משחק!!!

מהלילות שאתה מתחרט שלא נשארת לראות…

אגב, ראיתם שה 57 של קיירי השוו את השיא נק נגד הספרס של כוכב הפועל לשעבר פרוויס שורט??? היו ימים.

bobby
bobby
13/03/2015 10:41:00

תודה רבה על הסיקור!!

Berch
Berch
13/03/2015 10:44:07

תודע על הסיקור…. נשמע שהיה ערב פצצה. כואבת לי האצבע רק מלגלול לסוף התגובות….
אני שמח שהצלחתם להינות גם בלעדיי 🙂

גיא
גיא
13/03/2015 10:45:34

תודה על הסיקור.
תיקון קל,
רודי גובר בשנתו השנייה בליגה. בשנה שעברה (עונת הרוקי) הוא אכן שיחק 9 דקות, קלע 2.3 נק' וקטף 3.4 רב' (למשחק, כמובן)
השנה הממצעים שלו קפצו ל-
24 דקות, 7.5 נק', 8.5 רב' ו- 2.3 חסימות.
נקודה מרשימה מאוד לגביו היא השיפור העצום באחוזי קליעה –
מ- 48 ל- 61 אחוזים מהשדה,
מ- 49 ל – 63 אחוזים מהעונשין.
(דאנדרה היה מוכן למכור את נשמתו לשטן
עבור אחוזים כאלה מהעונשין…)

דייל דנטון
דייל דנטון
13/03/2015 11:24:45

האחוזים של דיאנדרה מהשדה לא רעים בכלל, מהעונשין לעומת זאת……….

הנרי
הנרי
13/03/2015 12:05:48

איזה עצבים עם הפופוביץ' הזה!!##$#$%#$!!!
מה הוא מפגר??
כמה פעמים עוד יקרה אותו דבר עד שהוא ילמד לעשות עבירה????

הם כמעט עפו שנה שעברה בסיבוב ראשון ע"י דאלאס מאותו סיפור עם שלשה של קארטר. אני מתחיל להאמין למה שמנחם אומר עליו.

יש לסאן אנטוניו בעיית ריכוז חמורה בדקה האחרונה של משחקים חשובים. לא יודע מה יהיה איתם. כל הבוקר אני עצבני בגלל הטמטום הזה עכשיו!!

מתר
מתר
13/03/2015 13:51:17
Reply to  הנרי

תראה את התגובה של "קורקי נלסון" בעיקר את החלק השני שלה.
הוא מסביר בצורה מצויינת למה פאול היה פשוט רעיון רע לעשות.
אחרי שהפנמת תראה את המהלך שוב בריפליי ותבין כמה פאול היה בלי ספק המהלך הרע יותר.

עומר
עומר
13/03/2015 15:01:32
Reply to  הנרי

כן אני גם חשבתי כמוך, אבל אחרי שראיתי את ההילוך החוזר של ההוצאה, בגלל התרגיל של בלאט, אין להם מצב לעשות עבירה, קיירי היה קופץ וזורק בשנייה שנוגעים בו, וזה היה לפחות 3 זריקות, אם לא 4 נקודות

הנרי
הנרי
13/03/2015 18:53:09
Reply to  עומר

הוא לא היה עושה עבירה גם ככה. זה משהו דפוק ועקרוני אצלו

אסף
אסף
13/03/2015 16:02:54

תודה על הסיקור. קצת מאכזבת השורה של "סן אנטוניו וקליבלנד היו מרכיבות את הממשלה בלי חרדים וערבים."
נפלת קורבן לפוליטיקאים מכל הצדדים (חרדים ולא חרדים) שגורמים לקרע בעם ישראל.
בשעה כזאת שאויבים מכל הצדדים רוצים להשמיד אותנו אנחנו חייבים להבין שכולנו עם אחד ולחפש את המכנה המשותף ואת הנקודות הטובות שיש בשני להתאחד ולהתחזק באהבת ישראל . ההשקפה והאמונה יכולה להיות שונה אבל בסוף כולנו אחים .
שתהיה שבת שלום .

גיא
גיא
13/03/2015 18:20:59

הנה גם אני מגיב בשבת !! וגם מאוכזב מאוד מהמשפט מרכיבות את הממשלה ללא חרדים וערבים.

זה סתם שנאה טפשית שלפיד המפגר הביא עלינו. לא גייס חרדי אחד ו ישיבות שלהם רק גדלות. הפתרון הוא הידברות והערכה בין כל היהודים בארץ ישראל.

אדייק יותר אם כל בני האדם. גם ערבים וגם יהודים.